Hittat hit?
Valkommen till var nya blogg! Forhoppningsvis ska man i fortsattningen kunna se oss pa bild ocksa, inte bara lasa om lekplatser och vindrickande, sushiatande och evigt tjat om var utsikt...
Kram fran Fia, Stefan, Malte och Mimi i Vancouver
Kram fran Fia, Stefan, Malte och Mimi i Vancouver

0 Comments:
Post a Comment
<< Home