Thursday, May 18, 2006

Nu maste jag lagga mig och sova skonhetssomn, innan det ar dags for racet till dagis imorgon. HUUUUR hinner ensamstaende foraldrar som ska aka tunnelbana med byte, lamna barn pa dagis och anda vara pa jobbet kl 8? Sjalv har vi fem minuters gangvag (las sprangmarsch) till dagis, inga jobb att tanka pa och anda...varje dag samma stress. Malte har aldrig lekt fardigt sager han, nar jag tjatar om att vi maste kla pa oss/borsta tanderna/ta pa sig skorna. "Jag ska bara, typ". Maste borja gora frukosten och satta in i kylen kvallen innan och lagga fram kladerna i hallen, bara att hoppa i. Busy life!
Gonatt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home