Friday, May 19, 2006

Godmorgon!

Annu en morgon dar barnen och jag sov alldeles for lange, fast idag sprang vi inte till dagis. Bara gick superfort, det blev liksom en ganska rolig grej idag. Igar var det inte lika kul. Samma sak, olika rolighetsgrad, konstigt. Nu kollar Mimi och jag pa Tova-filmen (battre an Da Vinci-koden), Mimis absoluta favorit. Om en liten stund blir det en tur till IKEA med Linda och Amund. Ikvall ska vi sen kora klassiskt fredagsmys med sushi, popcorn och film. Sadarja, nu har Tova klatt av sig pa filmen (och Mimi ocksa saklart, hon gillar att leva sig in i denna film rejalt).
Stefan ar nu pa vag fran Verona till Chamonix, ser fram emot att fa hora om hans aventyrsbravader...med lite skrackblandad fortjusning maste jag erkanna.
Ciao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home