Halla!
Hihi. Nar Jossan ar borta ar det ingen som laser bloggen eller? Kanske ar det sa att bara jag kan ga in pa den? Hrm. Mycket konstigt. Nagon kommentar brukar det ju bli.
Godmorgon. Barnen vaknade tidigare an vanligt saklart, nu nar det ar lordag och allt. Det ar mulet! Ratt skont faktiskt. Har vibbar jarnet fran forra sommarens hetta i denna lagenhet. Mellan 2 och 8 ar det olidligt har! Inte konstigt att barnen borjat somna vid 9. Men denna sommaren spelar det ingen roll, for vi sitter pa altanen i Ahus istallet. Det kan vara hur varmt det vill i Vancouver, i alla fall i juli. Skiiiiiitskont.
Nu ska jag ringa Stefan i France.
Ciao
Godmorgon. Barnen vaknade tidigare an vanligt saklart, nu nar det ar lordag och allt. Det ar mulet! Ratt skont faktiskt. Har vibbar jarnet fran forra sommarens hetta i denna lagenhet. Mellan 2 och 8 ar det olidligt har! Inte konstigt att barnen borjat somna vid 9. Men denna sommaren spelar det ingen roll, for vi sitter pa altanen i Ahus istallet. Det kan vara hur varmt det vill i Vancouver, i alla fall i juli. Skiiiiiitskont.
Nu ska jag ringa Stefan i France.
Ciao

1 Comments:
Hej fran Chamonix. Nu funkar det - det var dock lite svart att hitta var man skulle klicka for att skriva kommentarer. For en med sa liten hjarna som jag, alltsa.
Jag kommer snart hem!!!
Post a Comment
<< Home