Saturday, June 02, 2007

En sommarlördag

Själv var man på tjejdate och bio igår! Drack Bellini's och åt lite starters först på Earl's och gick sen och såg premiären på den ganska roliga Knocked up (med hon den blonda i Grey's Anatomy). Åkte sen hem till en tjej som bodde i huset brevid och drack vin en stund. Vid 23.30 smög jag in mellan lakanen brevid en sovande make. Numera har vi ju inga barn i sängen längre, höll jag på att skriva...men i natt ropade Malte vid 2.45 och när jag gick in ville bägge två följa med till vår säng. Eftersom sommaren kommit till Vancan var det halv-svettigt i rummet när vi vaknade alla fyra i morse! Lördag. Å så skönt! Vi tänkte köra en klassiker med lunch på Milestone's (sen jag numera nått min MÅLVIKT kan jag välja vad jag vill....) och sen lite strand-äventyr i eftermiddag. Vad sägs? Mindre än tre veckor tills vi kommer hem ;-) Vi längtar!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home