Florida nästa!
I flera veckor nu har vi laddat på kvällarna genom att kolla på CSI:Miami. Helst flera avsnitt i rad! CSI:NY duger såklart också, men nu har vi ju helst velat hitta rätt Florida-mood. Igår fick vi lite resfeber och blev mycket sugna på vin som man kan bli ibland. Snabba blixten Fia rusade till BC Liqour store, sprang för rött flera gånger och släpptes in i butiken som dagens sista kund kl 18.59: "this store closes in 20 seconds" sa den trötta butikskillen, varpå despot (jag) svarar: "I'll take anything" och grabbar tag i en flaska inom armlängds avstånd...hrm. Hade tur och det var en pinot blanc från Okanagan vingården Mission Hill. Flarran hamnade på snabbkylning och kvällen var räddad!
Idag har jag sålt vår dubbelvagn! Helt underbart att slippa ha den på balkongen (man hade ju kunnat ställa ner den i förrådet...) och överhuvudtaget. Fick inte många dollars, men jag ska göra mitt bästa för att spendera dem klokt.
Och så har jag köpt buzz-boken nr 1 i denna delen av världen: the Secret! Ska ge mig all världens visdom och bana väg för framgång i livet. Kan knappt vänta ;-)
Nu ska vi sova skönhetssömn.
Kanske bloggar jag från resan, vi får se hur det går med sådant. De e la semester!
Puss&Kram
Idag har jag sålt vår dubbelvagn! Helt underbart att slippa ha den på balkongen (man hade ju kunnat ställa ner den i förrådet...) och överhuvudtaget. Fick inte många dollars, men jag ska göra mitt bästa för att spendera dem klokt.
Och så har jag köpt buzz-boken nr 1 i denna delen av världen: the Secret! Ska ge mig all världens visdom och bana väg för framgång i livet. Kan knappt vänta ;-)
Nu ska vi sova skönhetssömn.
Kanske bloggar jag från resan, vi får se hur det går med sådant. De e la semester!
Puss&Kram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home