
Hoppla!
Klockan ar 1.15 och vi har hunnit leka lange och val hemma, vara pa Toys r'Us (kopt present till Nicole som Malte ska till pa kalas pa mandag, som ar helgdag har, samt present till Mimi for att hon varit sa duktig och slutat med bloja och en till Malte for att han var citat: "stor kille och bra pa jattemycket") samt ata lunch. Tycker det kanns som dagen varat lite mer an sa....Nu har faktiskt vadret slagit om fran mulet sommarvader till sol. Passar ganska bra eftersom programmet for eftermiddagen ar en tur till lekplatsen.
Stefan ringde och papekade att jag skrivit fel adress i gamla bloggen, sa nu kanske fler hittar hit. Bifogar en bild fran var favoritstrand Spanish banks med utsikt over downtown. Pa onsdag nar Stefan kommer hem ska jag lagga ut en massa nya bilder, kan bara inte halla mig.
Kram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home