Saturday, June 10, 2006

En lycklig jvel en lordag morgon


Mimi och jag tittar pa Karlsson pa taket sedan 6.47. Alltid lika kul (not) att ga upp langt innan man sjalv kanner for det. Stefan kom verkligen hem precis lagom till fredagsmyset igarkvall. Jag gick ut och kopte vin (en anledning till att jag garna sovit lite langre) och sushi. La oss anda ganska tidigt efter att ha pratat en lang stund om sommarens alla planer, harligt! Om en vecka aker vi ;-)
En liten bekannelse. Vi har det sa jvla bra! Herregud, det ar inte riktigt klokt. Helt fab. Jag maste nypa mig i armen lite oftare tror jag. Paminna mig sjalv om vilken lycklig jvel jag ar. Tank att vi bor har pa denna fantastiska plats och njuter av livet och i alla fall 3 av 4 personer har det lugnt och skont nastan jamt. Det ar ju huuuur lyxigt som helst. Hor pa manga hemma hur stressigt livet ar med jobb och sma barn och hem och spackat schema, och tanker att jag ar sa priviligerad som kan ha det lite langsamt i en annars sa intensiv del av ens liv.
Nasta bekannelse. Kopte nya numret av People bara for att kolla in baby Shiloh. Jag brukar ju kopa People annars ocksa, men ja, nu, jag erkanner, var jag grymt nyfiken pa denna lilla baby. Pa tal om tidningar. Har man en gang jobbat med media sa ar man fast! Herregud vad jag lagger pengar pa tidningar. Det ar ju helt galet. Dessutom laser jag dem som en sann medieradgivare, bladdrar och sen klart! Tills jag kommer ihag att jag nu sjalv betalar, sa numera LASER jag ocksa. Men bladdrar supersnabbt forst.
Dagens program ar sahar: Fotbollsmatch. USA-tur. Mys med familjen hemma. Dricka nagra drinkar och onska oss till party i Vellinges utkanter.
Bifogar bildbevis, dvs bjornarna fran Stefans trip.
Lordagskram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home