Lite utsikt!

En valdigt skon dag. Borjade lite knackigt eftersom Mimi helt klart vaknade pa fel sida. Men efter att hon fatt ligga i soffan med skont duntacke och kolla pa Dora en liten stund var hon mer vanligt sinnad. Sen tog hon sig ett litet natt nap i vagnen pa sadar 2,5 timmar. Nu ar hon tillbaka i sin vanliga positiva personlighet. Valdigt skont! Ikvall ska jag pa sillsexa med Swea, i North Vancouver. Det blir nog sill, snaps, svenska snapsvisor, Jansson mm. Dessutom brukar det vara slut vid 23, passar en smabarnsmamma perfekt. Stefan och barnen planerar fredagsmys. Nice. Dagens bild visar saklart utsikten fran balkongen.
Puss och fredagskram!

1 Comments:
En lördagskram till familjen Solfors! Ses snart! Kram Pernilla
Post a Comment
<< Home