Godnatt!
Stefan akte idag och kommer pa fredag. Men vi ar faktiskt ganska vana att vara sjalva hemma och har det hur mysigt som helst (fast det hindrar ju inte att vi haller pa att langta ihjal oss ca 3 sekunder efter att han akt). Mimi och jag var och megahandlade idag, det enda vi hade hemma var kranvatten, typ. Hade sa manga kassar att det kravdes vald, svordomar, svett, barnvagnar, barnarbetskraft och nagra svordomar till till hjalp for att komma upp pa 26e vaningen. Men det gick!
Det blev tidig laggning idag efter all skogsluft igar ;-) Sjalv har jag vantat pa att klockan skulle passera 21.30 sa att det kandes mer OK att lagga mig.
Fira forsiktigt imorgon!
Jag ska satta fram flaggan och forsoka komma ihag vad som ingar i firandet av denna dag.
Hade inte midsommar varit en mer passande nationaldag? Ata sill, dricka snaps och dansa kan iallafall alla svenskar!
Kram Fia
Det blev tidig laggning idag efter all skogsluft igar ;-) Sjalv har jag vantat pa att klockan skulle passera 21.30 sa att det kandes mer OK att lagga mig.
Fira forsiktigt imorgon!
Jag ska satta fram flaggan och forsoka komma ihag vad som ingar i firandet av denna dag.
Hade inte midsommar varit en mer passande nationaldag? Ata sill, dricka snaps och dansa kan iallafall alla svenskar!
Kram Fia

1 Comments:
bra start
Post a Comment
<< Home