Jag erkanner!
Idag har jag haft en ganska trakig och langsam dag...
Morgonen var a andra sidan valdigt trevlig, pratade i telefon (Pernilla, Helena, Eva, Stina och mamma...) - laaange och val - harligt! Planerade en massa kul grejor som ska handa i sommar bland annat ;-)
Sen har det regnat hela eftermiddagen och tiden har liksom segat sig fram. Som tur var kom dock Stefan hem lite tidigare (typ 16.30), gick ut med barnen pa lekplatsen och jag gick en runda och kopte sushi och strosade lite. Kom tillbaka efter en timme som en ny manniska! Tank vad lite regn och frisk luft kan gora for sjalen. Imorgon ar det dags for Sweas sillsexa, darfor kor vi fredagsmys ikvall - vodka cranberry och Friends.
I lordags eller om det var sondags hade vi utrensing hemma. Slangde sackar med klader, rensade ut leksaker och annat skrap - vilken befrielse! Det ar det skonaste man kan gora nastan (om inte annat lamnar det ju utrymme for att kopa nytt...). Var nya regel ar att endast omge oss med ett fatal val utvalda grejor. Det har a andra sidan varit var regel lange, men man kan ju alltid bli battre. Basta tipset ar att intervjuva varenda grej man har typ: anvander jag verkligen dig? Halva min garderob sa NEJ!
Stefan har varit ute i regnet och sprungit igen - regn ar basta springvadret enligt honom...no comments! Nu ar han nyduschad och krispig och var soff-date vantar!
Ursakta mig, men det ar sa gratt och dimmigt och regnigt att utsikten inte ar den basta ikvall. Men den ar lite cool anda faktiskt, inte en kvall ar den andra lik!
Bye bye
Morgonen var a andra sidan valdigt trevlig, pratade i telefon (Pernilla, Helena, Eva, Stina och mamma...) - laaange och val - harligt! Planerade en massa kul grejor som ska handa i sommar bland annat ;-)
Sen har det regnat hela eftermiddagen och tiden har liksom segat sig fram. Som tur var kom dock Stefan hem lite tidigare (typ 16.30), gick ut med barnen pa lekplatsen och jag gick en runda och kopte sushi och strosade lite. Kom tillbaka efter en timme som en ny manniska! Tank vad lite regn och frisk luft kan gora for sjalen. Imorgon ar det dags for Sweas sillsexa, darfor kor vi fredagsmys ikvall - vodka cranberry och Friends.
I lordags eller om det var sondags hade vi utrensing hemma. Slangde sackar med klader, rensade ut leksaker och annat skrap - vilken befrielse! Det ar det skonaste man kan gora nastan (om inte annat lamnar det ju utrymme for att kopa nytt...). Var nya regel ar att endast omge oss med ett fatal val utvalda grejor. Det har a andra sidan varit var regel lange, men man kan ju alltid bli battre. Basta tipset ar att intervjuva varenda grej man har typ: anvander jag verkligen dig? Halva min garderob sa NEJ!
Stefan har varit ute i regnet och sprungit igen - regn ar basta springvadret enligt honom...no comments! Nu ar han nyduschad och krispig och var soff-date vantar!
Ursakta mig, men det ar sa gratt och dimmigt och regnigt att utsikten inte ar den basta ikvall. Men den ar lite cool anda faktiskt, inte en kvall ar den andra lik!
Bye bye

0 Comments:
Post a Comment
<< Home