060606
Saaaa snyggt datum idag! Nationaldag och allt. Vissa pratar om "the beast", fast jag skulle helst vilja sitta och skriva brev hela dagen, bara for att kunna datera dem sadar snyggt, fast ett maste da ar ju helt klart en majsig penna. Mimi och jag gick direkt fran dagislamning ut pa stan idag. Vi gick hem till farmor, dvs till banken. Mimi ar overtygad om att farmor bor dar, valdigt gulligt...Sen en langrunda pa stan, det var ca 30 grader varmt redan vid 9 kandes det som. Vi fikade ute i solen medan vi vantade pa att affarerna skulle oppna. Lovely. Nu ar vi i valet och kvalet vad som ska handa denna eftermiddag, medan vi funderar sa spelar barnen Myror i brallan och jag dricker kaffe.
Ciao
Ciao

2 Comments:
Nu är allt målat! Det belv såå bra. Till helgen ska vi storstäda och då är det bara en vecka tills ni kommer!
Kram kram
Jossan
Oj, vad jag började akut-längta efter er när jag inser att det inte är så lång tid kvar!!!
Glad 060606 i efterskott!
Kram
Stina
Post a Comment
<< Home