Go Canucks Go!
Ja, nu är det verkligen hockey-feber en masse i den här stan! Igår glömde jag att det var avgörande "game 7" i playoffs, men när det var ca 5 minuter kvar av matchen hörde jag världens väsen ute på gatan. Kom på att det var match, slog på tv'n och såg då en helt galen arena (som bara ligger några hundra meter härifrån) vifta med miljontals flaggor. Det stod nämligen 4-1 till Vancouver och de var därmed vidare till semifinal. När slutsignalen gått började sen oljud utan like ute på stan. Herregud vad alla åkte runt och tutade! Stackars trötta mamman kunde inte sova! Nu börjar semifinalerna, sju nya matcher med start imorgon. Ska genast sluta sportreferera...men det är ju faktiskt lite kul för sportfånarna ;-) Stefan är helt inne på att köra runt med en Canucks-flagga på bilen som alla andra gör här (själv är jag mer ljummen till denna idé).
Kan konstatera att Maltes Scoobydoo-inbjudningar var dyrare än Stefans gummistövlar, men så var ju gummistövlarna rena fyndet!
Tjingeling
Kan konstatera att Maltes Scoobydoo-inbjudningar var dyrare än Stefans gummistövlar, men så var ju gummistövlarna rena fyndet!
Tjingeling

<< Home