Iittala-katastrof!
När det var lite stressigt att komma iväg till dagis, då hände det! Malte välte sin garderob där hela min regnbågsfina lykt-samling stod. Jag började nästan gråta och stackars Malte blev helt knäckt! Bara att stänga dörren och gå iväg. Nu har vi dammsugit och slängt världens snyggaste glaskross-påse!!! Mån får se det från den ljusa sidan ;-)
Sushi-time&packningstajm, gotta go!
Stor kram till alla
Sushi-time&packningstajm, gotta go!
Stor kram till alla

<< Home