Saturday, June 02, 2007

Det var värsta hippiecrowden på stranden idag! Nästan omöjligt att få p-plats. Mängder av folk som spelade volleyboll, badade och grillade. Många surfade på sådana där träbrädor som man springer igång, jag tror det heter wakeboard. Vi kom inte dit förrän vid halvfem-tiden och då vällde det dit människor fortfarande. Det var rockkonsert-mängd på bilar och människor. Helt ljuvligt! Våra barn grävde i 2,5 h och vi åkte inte hem förrän 19. Kom på att vi ville ha vin, googlade på Liqour och hittade en öppen butik (jag vet, lite despo). Stef åkte dit och bunkrade 4 flaskor Robert Mondavi (den vingården var vi på under California-turen '96). Sen har vi suttit på balkongen och ätit Parmaskinka, sallad, urgod hummus från Urban Fare, oliver, parmesan och pärl-mozzarella och druckit upp vinet. Nu flyttar vi in då det är beckmörkt ute! Nästan lika bra att gå och lägga sig, fast vi får väl kolla in om det är någon Seinfeld-klassiker som börjar nu...
Gonatt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home