Kul att Finland vann! Och Sverige har gatt till final i hockey-VM! Ser ni hur uppdaterad jag ar trots att jag ar langt hemifran. Bara att vaxla mellan Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan, Kristianstadsbladet, DI, Dagens Media, the weathernetwork och People - sa har jag ALLA nyheter jag behover i mitt liv ;-) - (men da saknas iofs tvattakta skvaller live).
NU ska vi till lekplatsen och jag ska tvatta vart soff-cover for vilken gang i ordningen vet jag inte (fast jag minns forsta gangen, det var nar Nicke och Jossan passade Malte och spillde rodvin och Nicke akte i racerfart till ICA Maxi i Trelleborg for att kopa borttagningsmedel...fast det gick ju bort latt nar man bara la in hela soffan i tvattmaskinen, stackars snalla barnvakter).
Bye
NU ska vi till lekplatsen och jag ska tvatta vart soff-cover for vilken gang i ordningen vet jag inte (fast jag minns forsta gangen, det var nar Nicke och Jossan passade Malte och spillde rodvin och Nicke akte i racerfart till ICA Maxi i Trelleborg for att kopa borttagningsmedel...fast det gick ju bort latt nar man bara la in hela soffan i tvattmaskinen, stackars snalla barnvakter).
Bye

1 Comments:
Nu har jag också hittat hit. Det var tack vare att du skrev rätt adress. Jag trodde inte du hade börjat skriva än när den första adressen inte fungerade.
Post a Comment
<< Home