Saturday, May 20, 2006

Kul att Finland vann! Och Sverige har gatt till final i hockey-VM! Ser ni hur uppdaterad jag ar trots att jag ar langt hemifran. Bara att vaxla mellan Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan, Kristianstadsbladet, DI, Dagens Media, the weathernetwork och People - sa har jag ALLA nyheter jag behover i mitt liv ;-) - (men da saknas iofs tvattakta skvaller live).
NU ska vi till lekplatsen och jag ska tvatta vart soff-cover for vilken gang i ordningen vet jag inte (fast jag minns forsta gangen, det var nar Nicke och Jossan passade Malte och spillde rodvin och Nicke akte i racerfart till ICA Maxi i Trelleborg for att kopa borttagningsmedel...fast det gick ju bort latt nar man bara la in hela soffan i tvattmaskinen, stackars snalla barnvakter).
Bye

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nu har jag också hittat hit. Det var tack vare att du skrev rätt adress. Jag trodde inte du hade börjat skriva än när den första adressen inte fungerade.

5:28 AM  

Post a Comment

<< Home