Tuesday, May 30, 2006

Ari Vatanen!


Jag skulle ju borja som mussla forst i nasta liv, sa jag kan lika garna beratta hur uppkorningen borjade. Skulle bara visa att lamporna funkade, korlararen star framfor bilen. Han ber om helljuset och Fia-som-ar-sa-cool-och-avslappnad-och-har-haft-korkort-i-17-ar rakar ta fel spak och sprutar ner honom med spolarvatska istallet... verkligen pinsamt.
Forsoker att kompensera det hela med annu en bild, pa sota barn i var bil (som ingen i var familj kan kora lagligt).
Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Se det från den ljusa sidan (det finns de som missade med större marginal); Mats Viking körde hela uppkörningen med dragen handbroms...
See you sooooooon!
Kram Malin

10:33 AM  

Post a Comment

<< Home