Wednesday, May 31, 2006

Snyft!

Idag grat jag mellan 7&10 pa morgonen...anledningen var att jag tittade pa avskedsavsnittet pa Today show pa NBC, Katie Courics sista dag. Vi var lite hooked pa det redan i Boston, alltsa typ Nyhetsmorgon (fast i USA). Katie ar en av de absolut mest charmiga tv-personligheter som finns! Nu ska hon bli den forsta nyhetsankarkvinnan i USAs historia! I alla fall, hon har jobbat dar i 15 ar och det var flashbacks i 3 timmar, alla stallen hon varit pa, alla intressanta manniskor hon intervjuat, klipp fran en massa forfarliga handelser; typ 11/9, Columbine...jag bara grat och grat. Ja, jag vet att det ar lite patetsiskt! Fast aven Stefan var med och bolade, innan han gick till jobbet ;-)
Sen tog Mimi och jag och gick en langpromis i det fina vadret, handlade gronisar och frukt, letade efter varldens mest svarhittade glodlampa och andra absolut akutviktiga grejor i vara liv. Sen hamtade vi Malte, lekte, Mimi sov och sen kom Miia och Luka och drack the. Ja, det var den dagen det. Helt ljuvligt att det nu ar pionsasong, blir helt sjuk och vill bara kopa extrema fang av denna favvoblomma. Nar vi var nyinflyttade i N. Haslov kom nya grannen Anna in med varldens storsta bukett vita pioner till min 30-ars dag! Varldens basta present!
Tjingeling

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello!
En glad nyhet för er!
Stampe ska ha sushikvällar varje tisdag hela sommaren på Handelsbaren:) Vet redan vilka som kommer att hänga där då.Hihi!
Kram från
Jossan

4:48 AM  

Post a Comment

<< Home