Tuesday, June 13, 2006

Grattis Cissi pa 39ars-dagen!

Hurra hurra hurra for Cissi idag! Snart ska vi fira ordentligt! Tjohoo.
Nasta ar blir det party ;-)
Kramar i massor

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pinsam bekännelse...men det är först idag som jag till fullo har uppdaterat mig på er nya blogg. Upptäckte att jag missat en del men nu är ordningen återställd. Känns skönt!!Ska snart åka o käka lite middag med träningskollegorna...så....puss på er!!

"39-åringen"

9:21 AM  

Post a Comment

<< Home