Pinsam bekännelse...men det är först idag som jag till fullo har uppdaterat mig på er nya blogg. Upptäckte att jag missat en del men nu är ordningen återställd. Känns skönt!!Ska snart åka o käka lite middag med träningskollegorna...så....puss på er!!
1 Comments:
Pinsam bekännelse...men det är först idag som jag till fullo har uppdaterat mig på er nya blogg. Upptäckte att jag missat en del men nu är ordningen återställd. Känns skönt!!Ska snart åka o käka lite middag med träningskollegorna...så....puss på er!!
"39-åringen"
Post a Comment
<< Home