Wednesday, November 01, 2006

Att stjala godis fran barn...

...ar verkligen jattelatt! Speciellt nar de sover. De hade ju fatt sa mycket. Och jag inte nagot alls. Sen sov ju mormor ocksa...och de dar stooora godispasarna bara stod dar. Och dar stod soffan. Precis framfor tvn! Har alltid velat prova OH Henry!-choklad, Tootsie rolls, Peanut butter cups, Wonkas Laffy Taffy, Crunchie....hrm. Maste bara stada bort lite godispapper.
Fast nu ar det en ny dag och solen skiner! Vi ska bege oss till South Granville street och kolla laget.
Bye bye

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nyss hemkommen från en fantastisk konsert med Castell Collection. De var SUPER-duktiga.
Fullsatt kammarmusiksal och god stämning.
Stefan kommer om en stund och vad spelar det för roll om timmen är sen, man är ju pensionär.
I morgon blir det golf i Åhus om det inte är för kallt.

Kram till er alla fyra från farmor Eva som njuter av det fria livet

2:17 PM  

Post a Comment

<< Home