Monday, October 16, 2006

Malte igen

När vi var på dagisutflykten i fredags slutade Malte med en superkul kommentar. När vi skulle säga hej då till barnen och Ms Duncan ropar Malte: bye sweetie! (till Ms Duncan). Hon brukar antagligen säga så till barnen...men vi vuxna skrattade :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home