3:e gangen gillt for mormor!
Joda, mormor Kristina kom fram till Vancouver annu en gang. Det gick latt som en platt. Fast det ar ju lite roligare att resa med sallskap, men vad gor man inte for att traffa gullegrisarna Malte & Mimi & Fia? Tja, da far man aka solo anda till Canada! An sa lange har vi lekt och busat och myst och haft allmant trevligt. Har hunnit med maple spice latte pa Starbucks, varit pa observations-kvart pa dagis, en mini-tur till Granville island, en svang pa shoppingmekkat Oakridge centre, firat Halloweeen pa svenska skolan, lunchat pa Milestone's (man far passa pa att dricka vin pa lunchen, for pa kvallarna har en viss mormor slocknat samtidigt som barnen...) och nu ar det "bara" lordag em. Det ar tempo som galler!!! Efter valdigt gratt och trist vader i torsdags em, har det nu hunnit spricka upp och bli riktigt fint. Solen tittar fram och man kan faktiskt ana bergen bakom stan. Vi planerar att ga ut en svang om en stund. Ska bara vila middag forst (no names). Barnen kollar pa dvd som vi lanat pa svenska skolan, Bamse och den flygande mattan.
Programmet for morgondagen ar redan spikat. Vi borjar dagen pa Science world och sen framat em blir det 2-arskalas hos Luka! Eventuellt hinner vi med att klamma in nagot daremellan...Vi aterkommer.
BOO fran Vancouver
Programmet for morgondagen ar redan spikat. Vi borjar dagen pa Science world och sen framat em blir det 2-arskalas hos Luka! Eventuellt hinner vi med att klamma in nagot daremellan...Vi aterkommer.
BOO fran Vancouver

0 Comments:
Post a Comment
<< Home