Zero news
Tjolahopp!
Har ar det vardag och dagis och rutiner som galler...det enda som saknas ar pappa Stefan! Om en liten stund far vi fikagaster, men maste bara rapportera vad Malte lart sig idag. Han sa sahar: "Zero betyder ingenting, mamma! Nothing!"
Ja, imorgon ar allt som vanligt har och pa torsdag kommer antligen MORMOR! Superkul!
Bye bye
Har ar det vardag och dagis och rutiner som galler...det enda som saknas ar pappa Stefan! Om en liten stund far vi fikagaster, men maste bara rapportera vad Malte lart sig idag. Han sa sahar: "Zero betyder ingenting, mamma! Nothing!"
Ja, imorgon ar allt som vanligt har och pa torsdag kommer antligen MORMOR! Superkul!
Bye bye

2 Comments:
Hej sötnosar!! Hoppas att ni har det bra utan er konung! Vi väntar storfrämmat i helgen - Kusinerna Ekelius!! Ska bli såå kul.
Ha en skön helg.
Kram på er
Nu testar vi om det ar fel pa datorn eller Eva - jag tror Eva...
Post a Comment
<< Home