Wednesday, April 11, 2007

NYC here I come!



En skön dag. Gick en runda på morgonen, fint väder, men fortfarande lite kallt. På eftermiddagen blev vi hembjudna på lunch och fika hos normännen. Nice! Barnen lekte soffgympa som vanligt (alla kuddar ut ur soffan och så hoppar man på dem...), tills Amund och Mimi bonkade ihop sina huvuden så att Amund fick en lös tand och blod rann ur munnen och Mimi fick värsta bulan...
Nu ska det packas och fixas. Ikväll blir det sen spicy tuna sashimi (kan inte vara borta från denna rätt för länge...) och ett glas vitt framför veckans utröstning av IDOL! Återkommer med utförliga rapporter på måndag!

Kram kram