Tuesday, June 05, 2007

Den stora nyheten här...

...är ju att Paris Hilton numera sitter i finkan! Klart hon ska! Och hon är väl ute lagom till midsommar så hon kan fortsätta där hon slutade...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home