3 dagar kvar...
Har tillbringat formiddagen med att langtala i telefon, langfika pa Starbucks med bok och latte och sovande Mimi i vagnen samt nu lite stadning (kort). Om en liten stund kommer barnvakten Linda. Egentligen skulle Stefan och jag lyxat med shopping, bio och resto. Dessvarre hade Stefan forvaxlat dagarna och idag ska de ut med Peak. Men, jag far en lunchdate med honom och sen en liten em for mig sjalv. Ville inte avboka snalla Linda sa det blev ganska lyxigt i alla fall. Annars ar det mest forberedelse for bortavaro och packning som galler. Ar galet laddade infor lordagens hemfard. Malte sager, da ska vi flytta till Haslov igen. Och blir jattebesviken nar vi sager att nagon annan bor dar nu. Fast han gillar tanken pa gula stugan ocksa, alla leksakerna, sandladan mm. Det blir ju tiptop. Maste fixa lite lunch. Nagon blogg till blir det nog fore lordag...
Ciao
Ciao

0 Comments:
Post a Comment
<< Home