Friday, June 16, 2006

Heja Sverige!

Godmorgon!
Fredag morgon, ingen skola idag. Med andra ord sista skoldagen igar. Froknarna fick paket och Malte sommarlov. Var pa kvartssamtal pa skolan i morse och Malte ar huuur duktig som helst sager Ms Duncan. Harligt! Nu ska barnen och jag fixa lite sma arenden, ikvall kommer sen Sofia och John hit pa lite ost och vin. Vi ar bra pa multitasking, vilket alltid ar en gava tycker jag. Mattvatten igar blev en stooooor succe! Mattan ar faktiskt vi igen, bara en san sak. Killen som utforde det hela undrade om vi hade hundar. Han visste inte alls vem han pratade med. Nej, vi har bara tva barn sa jag.
Snart ses vi alla gullpluttar
Puss och Kramis

0 Comments:

Post a Comment

<< Home