Thursday, May 25, 2006

Hej alla vackra manniskor!


Har haft en jatteskon dag hela familjen, lugnt och skont. Firade hemvandande pappan med ett litet lunchbesok i Yaletown. Mycket pa grund av ett stromavbrott (annu ett) i vart hus mellan 8.30 och 17 idag. Hela eftermiddagen har vi sen lekt pa lekplatsen och nu ska vi slappa lite....Fast jag lovade lite bilder sa har kommer lite blandad kompott.
Kram kram

Tror att bilden talar for sig sjalv...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home