Tuesday, May 23, 2006

Imorgon kommer Stefan antligen hem! Tjohoo. Det ska firas. Vi langtar som darar alla tre. Det ar ju final i IDOL imorgon och allt. Enligt domare Simon var det Taylor som gjorde bast ifran sig idag, men man vet ju aldrig...Katherine ar ju a andra sidan valdigt charmig. Vi far helt enkelt se imorgon. Da blir det garanterat sushi! Jag har bara atit det en gang pa 1,5 vecka - det ar nog eventuellt nagon slags rekord.
Malte var tillbaka pa dagis idag efter helgdagen igar. For en gangs skull slapp vi springa till dit. Pa hemvagen stannar Mimi och jag varierande antal minuter for att kasta stenar i fontanen. Ju fler och storre stenar hon hittar desto langre stannar vi.
Idag fick vi antligen lite rolig post (vanligtvis ar jag stuck med att luslasa reklambladen fran alla butiker istan) - brollopsinbjudan - det ni! Brollop ar ju varldens roligaste kalas! Vi kan knappt vanta tills det blir Juli 22 (som vi sager har). Linda och Bjorn blir nog ett sardeles vackert brudpar!
Stefan hade sakert velat att jag skulle fortsatta titta pa 41st annual Country music awards...men det ar nog lika bra att jag lagger mig. Visste ni att Da Vinci koden pa sina forsta tre dagar spelade in hela produktionsbudgeten plus nagon hundramiljondollar till? Helt crazy. Man man fattar ju att alla vill se denna film.
Godnatt!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fia du är bäst! Första gången jag är på denna siten och jag är helt kär! Du skriver helt fantastiskt! Puss, ditt fan Cecilia

12:51 AM  

Post a Comment

<< Home