Wednesday, May 24, 2006

Live fran IDOL finalen!

Antligen ar Stefan hemma (fast utan 2 skjortor, en Ipod och en kamera)!
Vi ser just nu IDOL-finalen. MASSOR av superkandisar har sjungit, typ Mary J. Blige, Prince, Burt Bacharach, Dionne Warwick, Al Jarreau, Meatloaf....crazy. Vinnare blev Taylor, just precis nu! Stefan ar trott, barnen och jag ar superglada att familjen ar samlad. Imorgon ar det korlektion kl 8.00 for mig, sen har vi stromavbrott hemma hela dagen. En dag pa stan helt enkelt...imorgon kommer bilder jag lovar.
Kram

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wow!! Bilder ser vi framemot!!!
Idag har vi varit och fixat i Gula, ska måla sovrummet, köket och tv-rummet på söndag (vitt såklart! Behövde fräschas upp lite). Ha det super!
Vi hörs!

1:48 PM  

Post a Comment

<< Home