Monday, August 14, 2006

Lekplatsen t&r

Efter en slapp sondag ar det nu mandag (brukar bli det) och Stefan har masat sig till jubbet. Hela familjen har fatt min forkylning, sjalv har jag ingen kvar. Malte sov 7-7 i natt, han hade lite att ta igen. Barnen och jag borjade lite segt idag, men nu har vi varit en svang pa lekplatserna, handlat mineralvatten pa Urban Fare, traffat normannen pa strandpromenaden, atit lunch, last IKEA-katalogen (riktigt lyxig reklam i brevladan idag!). Nu sover Mimi i vagnen och Malte vilar pa golvet (OBS, han ville sjalv, jag har forsokt locka med bade sangen och soffan). Allt ar sig likt i Vancouver med andra ord. Lugnt och skont.
tjingeling

0 Comments:

Post a Comment

<< Home