Onsdag kvall
Idag var barnen och jag ute tidigt. Akte och kopte brod och kilovis med gronsaker. Var tvungen att gora en ratatouille i storsta grytan. Supergott! Har likt varsta detektiven hittat ett samband. Om Mimi sover pa dagen, kommer hon in till oss pa natten. Om hon inte sover pa dagen, sover hon hela natten i egen sang. Test klart, det stammer.
Stefan ar ute med PEAK, barnen och jag home alone. Jag hade planerat att kora slut pa barnen pa lekplatsen i em sa att de skulle somna tidigt. Hade med massor av leksaker, dukade upp fika i grongraset...tva sekunder senare har Mimi kissat i byxorna och vi maste ga hem och byta! Men blev istallet hembjuden till Miia pa fika och sa loste sig min em i alla fall. Nu har vi badat och atit kvallsmat och kollat pa barnprogram. Mimi somnade visst framfor tv nar jag dukade av.
Har stracklast ett antal bocker nu, sa jag tar en bokfri helg eller nat. Ska fokusera pa tv-mediet istallet. Desperate Housewives sasong 2 slapps pa dvd pa tisdag. Sen far vi kora marathon med 4 avsnitt om dagen fram till sondag....da sasong 3 drar igang! Shit det blir svettigt, men det SKA ga. Sen ar vi ju ifatt! Lovely.
Imorgon blir det IKEA, ska kopa kraftor. En kraftskiva pa ett ar ar ju pa tok for lite...
Kram!
Stefan ar ute med PEAK, barnen och jag home alone. Jag hade planerat att kora slut pa barnen pa lekplatsen i em sa att de skulle somna tidigt. Hade med massor av leksaker, dukade upp fika i grongraset...tva sekunder senare har Mimi kissat i byxorna och vi maste ga hem och byta! Men blev istallet hembjuden till Miia pa fika och sa loste sig min em i alla fall. Nu har vi badat och atit kvallsmat och kollat pa barnprogram. Mimi somnade visst framfor tv nar jag dukade av.
Har stracklast ett antal bocker nu, sa jag tar en bokfri helg eller nat. Ska fokusera pa tv-mediet istallet. Desperate Housewives sasong 2 slapps pa dvd pa tisdag. Sen far vi kora marathon med 4 avsnitt om dagen fram till sondag....da sasong 3 drar igang! Shit det blir svettigt, men det SKA ga. Sen ar vi ju ifatt! Lovely.
Imorgon blir det IKEA, ska kopa kraftor. En kraftskiva pa ett ar ar ju pa tok for lite...
Kram!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home