Soluppgang over stan
Hade glomt hur manga ambulanser och brandbilar som standigt kor over bron har...Vacktes vid 6 och har legat och snurrat runt i sangen sen dess. Kandes ganska OK att smyga mig upp nu 6.45 - hela familjen sover gott - och se varldens vackraste soluppgang over stan. Kan njuta av nagra magiska minuter alldeles for mig sjalv. Ska koka lite the och agna mig at detta.
Igar blev det en tur till IKEA. Valde fel vag dit och da tog det cirka en timme. Valde ratt vag hem och da gick det pa en dryg kvart! Alltid lar man sig nagot! Vi handlade mest mat (inga kraftor an!) och lite annat smagrejs. Stefan gick hem tidigare for han ar fortfarande lite sjuk. Medan han lang-sov pa eftermiddagen hade vi hunnit stada lite hemma, vara hos Miia och Luka och leka lite samt ata kvallsmat. Idag ska han ocksa vila ut hemma (undrar om det ar mojligt i var lilla kaosfamilj?) sa att han orkar med vart fredagsmys, och imorgon ska vi sen dra till Whistler en svang. Pas mal (inte illa alltsa).
Trevlig helg gullungar :-)
Kram
Igar blev det en tur till IKEA. Valde fel vag dit och da tog det cirka en timme. Valde ratt vag hem och da gick det pa en dryg kvart! Alltid lar man sig nagot! Vi handlade mest mat (inga kraftor an!) och lite annat smagrejs. Stefan gick hem tidigare for han ar fortfarande lite sjuk. Medan han lang-sov pa eftermiddagen hade vi hunnit stada lite hemma, vara hos Miia och Luka och leka lite samt ata kvallsmat. Idag ska han ocksa vila ut hemma (undrar om det ar mojligt i var lilla kaosfamilj?) sa att han orkar med vart fredagsmys, och imorgon ska vi sen dra till Whistler en svang. Pas mal (inte illa alltsa).
Trevlig helg gullungar :-)
Kram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home