Vilka underbara bilder på två helt underbara barn. Så kul det var att även få se er när vi pratade med er igår. Skall verkligen införskaffa en sådan kamera. Riktigt bra bild faktiskt. Söndag kväll och en lugn dag förflutit. I morgon bär det iväg till Huseby julmarknad tillsammans med Ulla M. Ha en trevlig "kalasdag " // Kram till alla fyra från Eva
1 Comments:
Vilka underbara bilder på två helt underbara barn.
Så kul det var att även få se er när vi pratade med er igår. Skall verkligen införskaffa en sådan kamera. Riktigt bra bild faktiskt.
Söndag kväll och en lugn dag förflutit. I morgon bär det iväg till Huseby julmarknad tillsammans med Ulla M.
Ha en trevlig "kalasdag "
// Kram till alla fyra från Eva
Post a Comment
<< Home