Hej hej!
Nu är äntligen toan i barnens badrum fixad! Det var ett tag sen det åkte ner en liten leksak där och vi har liksom väntat på att något från ovan skulle fixa till det hela...har inte hänt! Idag kom i alla fall en gubbe som jag hittade på gula sidorna och - vips! - så var det fixat. Bara 125 dollar! På em har vi varit och handlat, ska baka hälsosamma kakor till dagis imorgon, Mimi ska fira sin födelsedag. Kakor är svåra att kombinera med nyttigt tycker jag. Hellre inga kakor alls, men jag ska i alla fall göra ett försök. OM någon har ett nytto-kak-recept....kan jag få, please. Jo, hela stan är slut på vatten sen stormen igår. Vattnet i kranarna är odrickbart och ser ut som det som finns i smutsiga vattenpölar. Jag kom över 6 flaskor Evian, de sista som fanns på Safeway. På vägen hem köpte jag kaffe på Starbucks. Nu är det röda muggar som gäller = snart är julen här :-D
I helgen kom det massa snö på bergen, så snart kan man åka skidor här.
Snart kommer Stefan hem och då blir det tacos.
Tjingeling
I helgen kom det massa snö på bergen, så snart kan man åka skidor här.
Snart kommer Stefan hem och då blir det tacos.
Tjingeling

0 Comments:
Post a Comment
<< Home