Tuesday, March 06, 2007

15° varmt = vår!!!

Vaknade tidigt imorse och fick iväg mailet till simskolan prick 7.02! Nu får vi hoppas att småttingarna får två åtråvärdaplatser på denna simskola....Aquaventures! Kostar ungefär lika mycket som ett terminskort på Friskis&Svettis för en vuxen, så it better be good.
Stefan var ute och joggade imorse och stack sedan till Whistler för några dagars arbete. Skidorna och två deckare hängde också med, han är optimist om det mesta min man. Ja, när Steffo åkt tog jag mig en promis i det LJUVLIGA VÅRVÄDRET!! Helt sjukt varmt, inte bara i solen. Mjuk varm vårvärme. Lovely. Satt ute i solen och läste min Peter Robinson i 1,5 h. Igår när jag satt inne på Starbucks och läste (med Chet Baker i högtalarna) påminde Stefan mig att ALDRIG ringa honom när jag läser bok och dricker kaffe på Starbucks. Jag får bara ringa om jag gör tråkiga hemmafrugrejor som handla mat, städa eller värre. Ska försöka hålla det löftet.
Nope, nu ska jag snart rusa till dagis för hämtning nr 1. Sen blir det lek med Hugo i eftermiddag.
Solong

0 Comments:

Post a Comment

<< Home