Åååå ljuvliga dag :-)
Började dagen med att boka en resa till FLORIDA till familjen i maj! Sen gjorde jag några situps, duschade och gav mig ut i solskenet. Idag har varit en helt fantastisk dag här. Vår i luften! Träffade en kompis som precis fått en liten baby och bestämde date till imorgon. Satt sen ute i solen med en kaffe och läste min spännande isländska deckare i över en timme innan jag fick rusa för att hämta hem Mimi. Vi passade på att stanna på gula lekplatsen i typ 2 timmar, mera sol och frisk luft! För att bevisa våren kan jag säga att barnen tog av sig till t-shirts på lekplatsen när vi väl hämtat hem Malte kl 15.45...På vårtemat är det ju dessutom numera ljust när man vaknar (det beror ju iofs på när man vaknar, kl 03 t ex är det inte ljust, märkte jag inatt då pappa i gjorde en liten "felringning" vid den tidpunkten) och ljust till en bra bit på kvällen, så härligt och välbehövligt. Det var inte länge sen vi lekte i mörker på lekplatsen på eftermiddagarna. Tänk att det är lika stort varje år när det väl händer.
Nä, nu ska jag ta tag i lite tvätt och dammsugning och barnbadning innan maken kommer hem, då blir det tacos till folket.
Tjing/Fia
Nä, nu ska jag ta tag i lite tvätt och dammsugning och barnbadning innan maken kommer hem, då blir det tacos till folket.
Tjing/Fia

0 Comments:
Post a Comment
<< Home