Friday, February 23, 2007

A lovely semester!

Nu tickar klockan och nu återstår endast en timme kvar av vår superhärliga semester i Kanada. Vi kan konstatera att vi har hunnit med en massa skoj. Varit i USA och shoppat medan vissa andra var på Science world, åkt skidor i Cypress, strosat runt i Vancouver, sett hockey och varit fem dagar i Whistler för very nice skidåkning. Vi har somsagt haft dunderkul alla åtta och vi skulle gärna vilja vara här lite till. Familjen Solfors är världens bästa värdar och guider helt klart.
Nu väntar ett snökaosigt Skåne som vi inte alls vill veta av. Här har vi hunnit få vårkänslor och kunnat dricka Starbuckslatte i solen!

I varje fall så vill vi i varje fall tacka söta, roliga, gulliga och omtänksamma familjen Solfors för en fantastiskt semester. Det har varit superkul att vi alla åtta har kunnat vara tillsammans i hela tio dagar. Tio helt perfekta dagar tycker vi! Nu vill vi bara få hem er till Sverige så att vi kan ses lite oftare.

Pussar & kramar
ThKrJoNi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home