Gullepluttarna...
...har definitivt landat! Men OJ vad det satt långt inne. Familjen S(en) trodde att de redan skulle ha kommit när vi kom fram till flygplatsen, men se icke...det dröjde. Sist av ALLA på hela flygplanet kom till slut päronen och bäbisarna! Härligt att ses!
Ingen är gladare än jag just nu, för solen skiner faktiskt och himlen är halvt om halvt blå! Det var grått och regnigt imorse med noll hopp om bättring så detta är verkligen en glad surprise! Just nu är de fyra gästerna ute och gör stan osäker medan barnen och jag kollar in en Bolibompa-dvd som mormor och morfar haft med sig. Vi har också hunnit fota oss vid OS-klockan och sen ätit en mysig lunch på Earl's! Ikväll blir det Caesar-sallad och hemmamys, vi måste ladda inför tidig uppstigning och outlet-shopping imorgon. Seattle here we come! Morfar och barnen ska åka till Science World och ägna sig åt diverse lek&mys medan vi andra åker söderut. Lagom till kvällen blir det utgång på något majsigt ställe ;-)
Kan man ha det bättre?
Solong/Fia
Ingen är gladare än jag just nu, för solen skiner faktiskt och himlen är halvt om halvt blå! Det var grått och regnigt imorse med noll hopp om bättring så detta är verkligen en glad surprise! Just nu är de fyra gästerna ute och gör stan osäker medan barnen och jag kollar in en Bolibompa-dvd som mormor och morfar haft med sig. Vi har också hunnit fota oss vid OS-klockan och sen ätit en mysig lunch på Earl's! Ikväll blir det Caesar-sallad och hemmamys, vi måste ladda inför tidig uppstigning och outlet-shopping imorgon. Seattle here we come! Morfar och barnen ska åka till Science World och ägna sig åt diverse lek&mys medan vi andra åker söderut. Lagom till kvällen blir det utgång på något majsigt ställe ;-)
Kan man ha det bättre?
Solong/Fia

0 Comments:
Post a Comment
<< Home