Måndag hela veckan!
Det känns som vi var fast i måndag hela veckan HELA förra veckan. Lite allmänt trist sådär och så lite regn på det! Herregud vad det regnade. Hela tiden. Ösregn! Men idag tittade Vancouver fram i solsken och hela livet vände lite grand. Urskönt! Varmt och skönt och soligt. Bättre kan det knappast bli. Mimi och jag har lekt en lång stund på blåa i em. I vårjackor och med fika i ryggsäcken.
Malte leker med Julian, Stefan hämtar hem honom snart. Idag lyckades jag flörta till mig att slippa betala böter för att returnera sena filmer till dvd-butiken. Hyrde Borat i rena glädjen, fick ju helt plötsligt pengar "över"! Tv'n i hissen lovar mer sol imorgon - häääälit. Själva har vi sommartid nu sen i söndags! Det är tre veckor tidigare än förra året och orsakade lite förvirring bland alla stackare. Hur man kommer ihåg vad man gör med klockan? "Spring is forward, fall is back" lyder ramsan.
Ha en skön vecka!
Kram
Malte leker med Julian, Stefan hämtar hem honom snart. Idag lyckades jag flörta till mig att slippa betala böter för att returnera sena filmer till dvd-butiken. Hyrde Borat i rena glädjen, fick ju helt plötsligt pengar "över"! Tv'n i hissen lovar mer sol imorgon - häääälit. Själva har vi sommartid nu sen i söndags! Det är tre veckor tidigare än förra året och orsakade lite förvirring bland alla stackare. Hur man kommer ihåg vad man gör med klockan? "Spring is forward, fall is back" lyder ramsan.
Ha en skön vecka!
Kram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home