Thursday, March 08, 2007

Å så lite regn.....

Mycket spännande idag! Stefan kommer hem från Whistler! Och så när vi skulle gå till dagis upptäckte vi: de har monterat dit en TV i hissen! Superspännande tyckte barnen! Det ösregnade så jag ska bara byta till nya träningsbyxor innan jag "hit the gym". Sen blir det organisering av vårt källarförråd och annat spännande. Tänker inte sätta foten utanför dörren förrän vädret blir bättre....i så fall kanske det blir en kopp kaffe någonstans.
bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home