Sill och snaps!
Barnen och jag fixade värsta partyt igår! Mimi och jag var på Granville island och köpte hela majtesillfiléer i delin hos en fiskhandlare och fixade sen nugget-potatisar (inte alls så goda som nypotatis), gräslök, creme fräs, prinskorv och köttbullar och jordgubbar&glass...samt öl såklart. Ägg hade vi hemma, tyvärr inte någon kaviar. Snapsen ligger ständigt på kylning i frysen, måste dock erkänna att den inte används alltför mycket. Fast det ändrade vi snabbt på igår, man är ju flexibel. Vi dukade superfint, flaggan och nyköpta pioner (ljuvliga!) på bordet. Stefan blev superglad när han kom hem såklart. Vi gömde oss under sängarna och ropade surprise! när han kom hem.
Nu är det ösregn och Stef har redan åkt till Whistler. Barnen och jag ska till dagis. Sen blir det Starbucks och deckare för mig tills det är öppningsdags för nya Holt Renfrew (supersnygga varuhuset här). Ryktet säger att Bloomingdale's ska flytta in i gamla HR, det låter bättre än H&M (annat rykte) tycker jag.
Dagens datum, 070607 - inte illa!
Kraaaaam
Nu är det ösregn och Stef har redan åkt till Whistler. Barnen och jag ska till dagis. Sen blir det Starbucks och deckare för mig tills det är öppningsdags för nya Holt Renfrew (supersnygga varuhuset här). Ryktet säger att Bloomingdale's ska flytta in i gamla HR, det låter bättre än H&M (annat rykte) tycker jag.
Dagens datum, 070607 - inte illa!
Kraaaaam

0 Comments:
Post a Comment
<< Home