Poolen!
Nu sitter barnen och kollar på en film och äter lördagsgodis! Vi skickade iväg pappa Stefan med taxi till flygplatsen och sen gick vi till poolen som ligger i husets gym. Har faktiskt aldrig gått dit med barnen, även om jag tänkt på det många gånger. Vi hade hur roligt som helst och var där i nästan 2 h. Så vi skippade middagen och tog bara varsin macka istället och sen rakt på godiset (inte jag dock, mycket allvarligt vad med Nicke/Jossan/mamma pågår! Nu ska jag ge mig på Ugly Betty!
Lördagskram
Lördagskram

0 Comments:
Post a Comment
<< Home