Saturday, September 08, 2007

Poolen!

Nu sitter barnen och kollar på en film och äter lördagsgodis! Vi skickade iväg pappa Stefan med taxi till flygplatsen och sen gick vi till poolen som ligger i husets gym. Har faktiskt aldrig gått dit med barnen, även om jag tänkt på det många gånger. Vi hade hur roligt som helst och var där i nästan 2 h. Så vi skippade middagen och tog bara varsin macka istället och sen rakt på godiset (inte jag dock, mycket allvarligt vad med Nicke/Jossan/mamma pågår! Nu ska jag ge mig på Ugly Betty!
Lördagskram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home