Sunday, August 26, 2007

Äntligen hemma!

Så ljuvligt att komma hem till sitt eget plejs ;-) Hemresan blev den bästa resan någonsin bland alla Canada-Sverige- fram&tillbakaturer. Lyckades bli uppgraderade till business och flög ljuvligt bekvämt och lyxigt. We love Lufthansa!!!
Barnen leker som dårar med sina leksaker här hemma och vi andra njuter av utsikten och en snabb tvättmaskin...haha. Att vi ska lämna detta underbara hörn av jorden om bara tre månader känns tungt och sorgligt. Men samtidigt helt naturligt.

Kram!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home