Tuesday, June 19, 2007

Att alla här...

...går på manikyr&pedikyr, på massage, har personlig tränare...jo, jag visste det! Jag gör mitt bästa för att hänga med i alla vänninors skönhetsschema, men det är banne mig inte lätt. Det senaste här i Vancan är ett ställe som heter BLO! dit man går för att tvätta och föna sitt hår. Man kan välja mellan 5 olika stilar hur man vill ha sitt hår, men alla är "red carpet ready". En kompis är redan totalt addicted även till detta ställe. Allt som får en att må bättre är väl bra? Själv mår jag toppen av åhus-luft, snart blir det massor av den varan.

Kram!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home