Maken i Whistler!
Vi andra är själva hemma! Har för tillfället hyrt in en kompis till barnen. De leker så snällt (sådär) på rummet. Ska fixa fika till dem, vattenmelon mm. Får se vad som kan skrapas ihop...Vi var tvungna att rusa hem från lekplatsen eftersom de var sååå hungriga. Well. Gissa om jag redan saknar tomten i Åhus. Tomt vs. lekplats = 1-0!
Bye
Bye

0 Comments:
Post a Comment
<< Home