Godmorgon!
Det verkar inte normalt att jag vaknat 5.53 varje morgon i en vecka i rad. Är det någon som försöker skicka mig ett förtäckt meddelande? I så fall har jag inte fattat det. Alls.
Well, de andra sover, men snart blir det väckning. Alla väskor är packade. Barnen ska till dagis i 3h och Stef till jobbet lika länge. Själv ska jag städa lägenheten och springa några snabba ärenden innan vi sätter oss i en cab vid 12.30-tutet. Ska bli ljuvligt att komma hem ;-)
Glad sommar till alla!
Well, de andra sover, men snart blir det väckning. Alla väskor är packade. Barnen ska till dagis i 3h och Stef till jobbet lika länge. Själv ska jag städa lägenheten och springa några snabba ärenden innan vi sätter oss i en cab vid 12.30-tutet. Ska bli ljuvligt att komma hem ;-)
Glad sommar till alla!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home