Bee Movie!
Familjen Solfors väntar med spänning på premiären av The Bee Movie! Sker i NYC ikväll. Det är alltså Jerry Seinfelds nya tecknade film. Vi tror stenhårt på den såklart ;-D Och toppen att man kan gå hela familjen på en film som alla ser fram emot supermycket. I Canada får vi dock ge oss till tåls till nästa fredag...men det ska nog gå. Idag är det solsken och blå himmel. Nu ger jag mig iväg på prommis!
Kraaaam!
Kraaaam!

0 Comments:
Post a Comment
<< Home