Thursday, October 25, 2007

Bee Movie!

Familjen Solfors väntar med spänning på premiären av The Bee Movie! Sker i NYC ikväll. Det är alltså Jerry Seinfelds nya tecknade film. Vi tror stenhårt på den såklart ;-D Och toppen att man kan gå hela familjen på en film som alla ser fram emot supermycket. I Canada får vi dock ge oss till tåls till nästa fredag...men det ska nog gå. Idag är det solsken och blå himmel. Nu ger jag mig iväg på prommis!
Kraaaam!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home