Wednesday, October 24, 2007

Snabba ryck!

Well. Det går undan när man har roligt.

Måndag: bio med några tjejkompisar - Rendition med bl a Reese och Jake (jag har läst för många US Weekly, jag erkänner)

Tisdag: världens ljuvligaste väder, speeddate med maken i Yaletown. Satt ute på Glowbals coola lounge och åt urgod mat och
Steffo klunkade chardonnay i 20 gradig värme och med snöklädda bergstoppar som tittade fram mellan husen. På kvällen såg vi Da Vinci koden som råkade gå på tv precis när vi ändå tänkte dricka vårt gröna thé.

Onsdag: började med ösregn men har redan ordnat till sig med sol ;-D Jag dim sum lunchade med några dagismammor som har stenkoll på dim sum, det är ju sååå gott!
Nu bakar Mimi och jag bananmuffins från mixpåse, första plåten blev sådär eftersom formarna var så kassa. Men plåt nr 2 blev strålande. Synd bara att min gravidhjärna tyckte att jag kunde äta upp de misslyckade....not good alls.

Nu ska vi snart hämta Malte. Ikväll Swea-möte, mitt sista i Vancouver. Jag får nog inte priset som den mest aktiva styrelsemedlemmen, men men. Imorgon får jag nog föreslå ny lunchdate med maken. En klar hit ;-D

Kram kram.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home