Monday, October 22, 2007

Malte the bowler!

Glömde berätta att Malte vann bowlingen mot killarna som är med i ligan! Han var faktiskt riktigt bra! Han ville börja i ligan direkt...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home